Wednesday, February 4, 2009

Tog en dag ledigt från jobbsökandet


och spenderade den med Helena. Först var vi på stan och gjorde lite ärenden. Jag köpte mina sista grejer till maskeraden på lördag samt presenter till födelsedagsbarnen. Sen promenerade vi hem till mig och gjorde god lurre. Framåt kvällen stack vi iväg på en marknadsundersökning som vi anmält oss på. Jag behöver ju pengar så jag är billig just nu:) Vi fick kolla på några reklamfilmer om bindor och trycka på några mentometerknappar. 30 minuter senare gick vi därifrån med 200 spänn var. Gött för då kan jag köpa en tunnelbaneremsa imorrn!

2 comments:

Anonymous said...

Oh jeansen! Läckert. Och ovanligt :)

(Säger jag som aldrig själv har jeans heller...)
Puss, see ya tomorrow!

Eva Braun said...

ja fast jag måste erkänna att det är en gammal bild. Men jag hade faktiskt jeans igår även fast det inte hör till vanligheterna numera:)

PUSS