Friday, February 27, 2009

Je t ´aime



Igår firade vi att vi har varit tillsammans i 3 år. Vi fick ställa in restaurangbesöket eftersom vi inte har några pengar. Men vet ni vad? Det gjorde faktiskt inte ett dugg för vi hade det så himla mysigt ändå! När Calle kom hem från jobbet hade han med sig en stor bukett med blommor. Jag har nog aldrig blivit så glad av att få blommor som igår. Jag började nästan gråta ha ha. Jag trodde ju inte att jag skulle få nåt eftersom vi inte har några pengar. Jag kan ibland måla upp en bild i huvudet att jag ska bli sjukt uppvaktad och omhändertagen och det gör att mina krav och förväntningar ibland blir skyhöga. Jag hatar mig själv just då och man blir ju bara besviken, men igår kände jag inte alls så. Jag blev verkligen överlycklig av det lilla och jag är så glad att jag kände så.

No comments: