Wednesday, February 18, 2009

Mitt senaste vill ha


är som taget ur 80-talet. Minns ni alla dessa stora porslinsdjur som många hade hemma? Det kan lätt bli lite white trasch över det hela, jag vet, men i rätt miljö tror jag det kan bli riktigt snyggt! Jag vill iaf ha en svart panter. Och till den ska jag köpa ett fett strasshalsband. Men det verkar vara helt omöjligt o få tag på en sån här panter. Är det nån som vet var man kan få tag på en sån? Har fått nåt tips om nån butik i Vårberg som kanske har så det ska jag kolla upp men annars har jag inte en susning. Kollar blocket och tradera varje dag. Till slut kanske det dyker upp nåt..

Borde ju verkligen söka jobb idag men jag har absolut noll inspiration. Jag har hittat 3 informatörs jobb som jag ska söka men det går bara inte idag. Man måste känna kreativiteten flöda när man skriver en ansökan och det känner jag verkligen inte idag och då är det ingen idé.

2 comments:

PunkPrincess said...

hahahaha - om jag minns.

kommer ihåg när jag och mamma var på möbelind (en variant av mio-butik fast i boden)
så tjatade jag alltid över dessa porslinsdjur. men jag fick aldrig någon. men många bekanta hade såna...

pusspuss!

PunkPrincess said...

hahahaha - om jag minns.

kommer ihåg när jag och mamma var på möbelind (en variant av mio-butik fast i boden)
så tjatade jag alltid över dessa porslinsdjur. men jag fick aldrig någon. men många bekanta hade såna...

pusspuss!