Sunday, February 1, 2009

Känner mig positiv idag

när jag tänker på min framtid. Idag känns det som att allt kommer att ordna sig! Men den där känslan går verkligen upp och ner. Och idag är det en bra dag. Kanske är det för att jag och Pernilla ska gå o se vår darling Markus Krunegård ikväll:)

Igår skulle jag gått på avskedsmiddag för Cissi som ska flytta hem till Linköping men det blev inställt för hon hade fått magsjuka. Synd för jag såg verkligen fram emot det. Samtidigt känns det så otroligt vemodigt. Vi har känt varandra i 10 år och jag trodde hon skulle finnas i min vardag hela livet. Nu när jag äntligen flyttar tillbaka så flyttar hon hem. Det känns så otroligt ledsamt samtidigt som jag försöker vara glad för hennes skull. Hon har ju en kille som väntar där hemma så det e ju inte så konstigt att hon vill dit.

Istället blev det hemmamys för mig o Carl. Vi beställde panpizza direkt till dörren och kollade klart på hela första säsongen av True blood. Hur ska vi klara oss nu när det är slut! Har ni inte sett den måste ni göra det nu!

Vi var också på stan och kollade maskeradkläder tills på lördag för då ska vi på födelsedagsfest/maskerad. Så himla kul! Jag trodde först vi bara skulle kolla för att få inspiration igår men jag kom faktiskt hem med en sak. Men vad, det får ni se nästa vecka:)


Bisous

1 comment:

PunkPrincess said...

jag tror man klarar sig bättre med en positiv attityd - go girl!

du har inte 2200 kr att lägga på en rolig sak?

pusspuss!