Wednesday, February 25, 2009

En mycket bättre dag idag än igår!

För idag har jag köpt ett gymkort! (Fick låna pengar av Helena om ni undrar)
Det blev på fitness 24 seven och det är öppet dygnet runt. Jag kan gå dit klockan 3 på natten och träna om jag vill. Men det är ju troligt liksom.. Gymmet är bara bemannat några timmar om dagen och enbart på vardagar, så går man dit under övrig tid scannas ditt fingeravtryck som gäller som din nyckel. Hur hightech är inte det! Döcoolt tycker jag ha ha. Idag var jag där med Helena som redan har ett kort där så det kommer bli många träningar tillsammans vilket är tusen gånger roligare än att träna ensam. Känner mig så nöjd så nöjd!

1 comment:

PunkPrincess said...

ja fy fasiken va vi ska träna.

känns bra att du inte tycker det känns motigt inför lördag :)

hört något om tid och plats?

pusspuss