Friday, February 20, 2009

Fick ett ryck igår

och drog ner taklampan i köket. Kände att den behövde ett lyft. Det var en vanlig vit rislampa från början och titta vad mycket roligare den blev nu! Tidningarna hade jag hemma och när limmet tog slut gjorde jag eget på mjöl och vatten. Känner mig rätt nöjd faktiskt! Uppenbarligen gör jag visst allt för att slippa söka jobb den här veckan ha ha. Har iaf sökt 2 st den här veckan och det är ju bättre än ingenting. Men det är egentligen precis det här jag vill hålla på med. Tänk att få skapa hela dagarna. Det vore en dröm! När jag leker med tanken blir jag alldeles varm inombords. Vilken frihet! Men jag tror dessvärre att det skulle vara svårt att få någon lönsamhet.

2 comments:

PunkPrincess said...

vad pyssligt!

såg ju riktigt fint ut ju :)

puss!

Anonymous said...

Ja men titta vad fint! O så blir det ju så personlig inredning när man gör själv! Mysiga djupa fönster ser ni ut att ha! Kram