Wednesday, February 11, 2009

Mysdag med Hanna Svensson

Vi möttes upp tidigt i stan. gick i lite affärer. Jag frestades utav bara tusan! Ville ha typ allt jag såg! Jag dör snart om jag inte får mina pengar! Jag har fortfarande inte fått några pengar från a-kassan. De ville att jag skulle komplettera med ytterligare en blankett. Min förra arbetsgivare har tydligen fyllt i en blankett som inte är giltig längre. Gaahh jag blir tokig snart! Jag har inte haft pengar sen 23e december liksom.
Jag hittade en helt underbar skinnväska i en vintageaffär som jag verkligen verkligen vill ha. Men den kostar 800 spänn så det går ju inte riktigt nu:(
Jag kommer typ löpa amok när mina pengar väl kommer. Tänk om jag shoppar upp dom direkt! Risken känns rätt överhängande stor nu kan jag säga.
Åter till min o Hannas dag. Efter stan så gick vi och satte oss på ett fik i vasastan där de gjorde fantastiskt goda latte macchiato. När vi fikat tog vi en promenad hem till mig. På vägen hittade jag den underbara väskan. Jag gömde undan den lite hi hi. Får se om den finns kvar när jag fått mina pengar. Sen när vi kom hem till mig lagade vi lunch och hängde lite. Dagen avslutades med ett avsnitt av Mia och Klara. Fan vad roliga dom är alltså! Helt min humor! Så fort jag är full förvandlas jag till Jennifer, Mattias tjej. Lie: det är fan ditt fel:) Tror folk börjar bli lite trötta på att höra om Mattias hela tiden ha ha. Men jag tycker det är så jävla roligt att jag inte kan låta bli att garva åt mig själv.

2 comments:

Anonymous said...

jag fattar inte...
brukar du bli som hon på fyllan eller??

Eva Braun said...

Är jag full så är risken överhängande stor att jag blir som en av karaktärerna i Mia och Klara. Körde mycket Dan Bäckman förut också när han var på tapeten.