Monday, February 23, 2009

Hemmahelg

hela helgen. Har knappt varit utanför dörren. I fredags kollade vi på lets dance och typ hundra avsnitt av Dexter som vi är helt beroende av. I lördags bjöd vi Hanna o Anton på hemlagad pizza och till dessert blev det crepes avec nutella et banan. Till det blev det a lot of vin, melodifestivalen och sällskapsspel. Riktigt trevlig kväll! Fast melodifestivalen var sämre än någonsin. Är det det bästa de svenska eliterna kan skrapa fram? Jag fattar inte! Men jag är av den åsikten att det är tradition och hur dåligt det än är så måste jag bara titta. Så är det bara. Klaga på dåliga låtar och horribla klädval är rätt underhållande det med.

Igår gjorde jag absolut ingenting, utan att få dåligt samvete. Det var alldeles underbart. Jag brukar känna att jag vill ut och göra någonting. Ta till vara på helgen liksom, men ibland behöver man nog gå i ide lite grann också. Det blev rätt sent i lördags också. Vi avrundade inte förrän efter 4 nångång på morgonen så det var ju inte så konstigt att jag var trött.

Nu ska jag se om det finns några jobb för mig att söka idag. Puss på er

No comments: