Saturday, February 7, 2009

Jag vill ha vår!

Igår var jag och Pernilla på rekryteringsmässa på kulturhuset. Det gav inte så mycket. Fick bara lämna mitt CV på ett ställe. Resten ville att man skulle registrera sig på deras hemsida. Lönt o gå dit då liksom.

Efter mässan gick vi en sväng på stan trots att jag fortfarande inte fått mina pengar men jag kom på att jag hade ett presentkort på H&M så jag köpte mig den här härligt färgsprakande trenchen.

Nu längtar jag till våren så jag kan börja använda min nya kappa. Skinnjackan är jag också väldigt sugen på att börja använda snart. Har sett en del tjejer på stan med skinnjacka. Fattar inte att dom inte fryser. När man var 18 sket man i om man frös. Huvudsaken var att man var snygg. Det där orkar jag inte bry mig om längre. Gud vad bekväm man blir med åldern alltså. Tänk när man hade stringtrosor tex. Det kommer jag nog aldrig ta på mig igen.


Snart ska jag iväg på maskerad. Hi hi vad kul det ska bli!

3 comments:

PunkPrincess said...

den ser jättehärlig ut i färgen, va kul att du köpte den ( du hade bara ångrat dig i efterhand annars)

glöm inte att lägga upp bilder från gårdagens fest!

tid att ses torsdag alt fredag nästa vecka?

Puss

Jenny said...

Jag var oxå på rekryteringsmässan, men det va bara en massa folk. Fick dock kontakt med en på Manpower så vi får väl se om dom hör av sig...

//Jenny

Eva Braun said...

Helena: jag hittar gärna på nåt torsdag eller fredag. Vi kan väl höras det. Jag hör av mig imorrn!
Puss