Friday, January 4, 2008

Nyårsafton


firade vi på Lidingö hos Cissi o Daniel. Så jäkla kul hade jag. Vi var 16 personer till maten sen kom det ytterligare någon mer. Riktigt lyckad kväll måste jag säga. Det var så himla kul att alla mina vänner i Stockholm var samlade på samma fest. Hade det inte varit för skandalen på slutet så hade det varit helt perfekt. Som tur var hände det runt 5 eller nåt på morgonen så man hade ju hunnit ha jäkligt kul fram till dess. I korta drag utan att nämna några namn så var det en tjej på festen som jag för övrigt inte har träffat förut som gick runt och sa att hon hade legat med tre killar på festen. Analsex för att citera henne själv. Detta uppdagades framåt småtimmarna och folk började bli förbannade för att hon spridit sådana bizarra lögner. Ska tilläggas att de flesta var par på festen inklusive henne själv som hade sin sambo där. Hon försökte smita från festen men jag tvingade henne att be om ursäkt åt de berörda. Hon började gråta och kalabaliken hade infunnit sig. Pga av henne fanns det andra som blev osams.
Kl åtta på morgonen kom vi i säng helt utmattade av allt bråkande. Som tur var höll jag o Calle sams ha ha.
Några timmar senare ringer klockan. Jag går upp o spyr sen måste vi till bussen för att sen ta tåget till Falun. Helvetesresa var det med spypåse i knät och skrikande ungjävlel framför oss i tåget. Barn borde vara bannlysta en dag som nyårsdagen. Fattar inte folk att man e bakis liksom..


1 comment:

Anonymous said...

Wee!! Låter som att du haft jättetrevligt "fram tills bråket då´rå" men annars. Trist att det skulle bli sådär men sånt som händer tyvärr.. folk som inte kan va normala med alkohol i kroppen "lr annars heller till vis del" hehe. Hoppas din bakisfylla gått över nu, verkade va en hel del ;) *skratt* Kram gumman! /Madde