Tuesday, January 15, 2008

Rött är sött


Idag hade vi redovisning för vår hemsida som vi gjorde för Café Du & Ja i Falun. Det gick rätt så bra och det känns skönt att det är över. På söndag är det salstenta som gäller i samma kurs. Vi får 5 timmar på oss att utefter en bild göra en likadan hemsida. Håll tummarna för mig!
Var på flashtentan nu i söndags och det gick ju som väntat åt helvete men skit samma. Ska ju ända läsa mer poäng än jag behöver nästa termin så...
Nästa vecka börjar nästa termin. Känns alltid så jävla gött när man avklarat en termin. Ett steg närmare en examen och Stockholm!
Efter skolan stannade vi till för att köpa en resväska till mig för min gamla har hjulen gått sönder på. Visst är den fin!
2 cheesburgare blev det på hemvägen också. Det var gott.

I fredags fick vi vår nya tvättmaskin från Leasy. Äntligen ren tvätt. Men var fan ska vi göra av den gamla? Just nu står den i köket ha ha. Jag önskar att jag bodde närmare mina föräldrar. Gud vad dom är bra att ha ibland alltså!

Är i valet och kvalet om jag ska ut och gå eller inte just nu. Min promenadkompis hade inte tid idag och nu börjar det dessutom bli mörkt. Hm...

No comments: