Thursday, January 10, 2008

Onsdag

Gick upp runt halv elva, surfade lite och kollade lite mail. Pratade med Helena i säkert över en timme i telefon. Alltid lika kul! När vi lade på insåg jag att jag nästan hade missat dagens avsnitt av våra bästa år, så jag slog självklart på tv:n direkt. Äntligen fick man se vem seriemördaren är! Det har gått runt en mördare och mördat typ en fjärdedel av seriens karaktärer i typ ett halvår nu så man började bli lite less på att inte få veta vem mördaren var. Det visade sig vara en av de präktigaste och mest otänkbara så klart, Marlena. Vet inte om det är nån mer än du Pernilla som är intresserad men nu fick alla en liten update vad gäller days of our life iaf ha ha.
När Days of our lifes slutade fick jag ett sms från pernilla som var lättad över att äntligen få veta vem mördaren var. Orkade inte messa tillbaka så jag ringde henne istället. Vi pratade också över en timme. Också alltid lika trevligt Pernilla!
Duscha, äta, älska, leka med Legolas, plugga, slappa har varit dagens aktiviteter. Inte mycket alls med andra ord. Jo just det en promenad runt sjön med Hanna Svensson som klämdes in under kvällen. Det ska bli en god vana har jag bestämt. Det var riktigt skönt.
Kollat på grammisgalan har jag självklart gjort också. Kent kammade hem två grammisar!
Imorrn är det torsdag och det innebär tjejkväll jehooo!

Godnatt mina sötnosar

1 comment:

Anonymous said...

Vadå det var väl inte så lite grejer för en onsdag! Lät som en väldigt bra lillördag i mina öron =)
Men D.O.O.L nu då?? det slutar ju aldrig. Äntligen verkar åtminstone Shawn ha fattat att det är Marlena som är the bad guy (woman). Så han kommer väl dö snart också då antar jag. Suck. Snart kan jag inte se det mer, så då får du uppdatera mig!