Friday, January 25, 2008

Liv på Mars?


Jag har alltid varit intresserad av det övernaturliga. När jag var yngre trodde jag nästan på allt utom tomtar o troll då kanske:) Man är inte lika naiv längre men det finns fortfarande mycket övernaturligt jag tror på som spöken till exempel. Ufon och liv på andra planeter är också något som intresserat mig. När jag gick i högstadiet minns jag att jag höll ett föredrag om ufon. När jag skulle hålla i det här föredraget var jag helt övertygad om att det måste finnas liv även på andra planeter. På senare år har jag varit betydligt mer kritisk och mer velat tro att det är så. Blev så fruktansvärt besviken när den svartvita obduktionsfilmen av en alien visade sig vara en bluff för några år sen.
Men nu då, vad är det för mystisk figur på denna bild från Mars? För visst ser det onekligen ut som en människoliknade varelse på bilden!? Bilden är tagen för fyra år sedan och visade inget speciellt då men nu har forskare koncenterat sig på en grön prick på bilden som nu har förstorats upp. Punkten visade mer än vad forskarna hade hoppats på. På den förstorade bilden ses en människoliknande figur som ser ut att sitta på en klippavsats på den rödtäckta planeten.
Spännande, eller hur! Vad tror ni?

1 comment:

PunkPrincess said...

jag tror helt klart att det finns något där!
små varelser som är söta och snälla, du vet - typ små nissar av något slag.
inte alls alien-liknande utan mer som tomtar. dom har underbara enhörningar som dom rider på och allt är bara helt underbart, du vet som i en sagovärld liksom.

nosnos

nattinatti