Wednesday, January 23, 2008

Kattpsykolog sökes...



Känner mig deppig och kan inte skriva. Fick IG på hemsidetentan i söndags. Bröt ihop när jag kom hem. Saknar 15 poäng pga av den där jävla informatiken som jag var så jävla dum o valde. Har aldrig fått ett IG förut men det är väl bara o inse att det inte var min grej. Hur fan ska jag ta ifatt detta? Jag får panik! Dessutom måste jag snart börja fundera på vad jag ska skriva om i min c-uppsats och jag har ingen aning vad jag ska skriva om.
Företaget har inte kommit igång än och Legolas jamar hela tiden. Jag blir så jävla stressad över allt just nu. Varför har han börjat jama så mycket för? Jag fattar ingenting. Dessutom bits han ibland även fast man inte gjort nåt. Har suttit o googlat efter kattpsykologer i timmar nu men hittar bara en massa forum om det men inga telefonnummer förutom till en som bodde i skåne. Det är ju lite långt. Är det någon som vet nåt om detta?

4 comments:

Anonymous said...

Men lille vän, det löser sig det här! Angående Legolas så tror jag inte du behöver just en kattpsykolog. Ring veterinären och hör om han fortsätter. Om du inte blir vettigare av det, så leta upp en sån som kan prata med djur du vet. Det gjorde mamma med våran hund. Så klart delade meningar om det stämmer det dom säger och så..men testa!

Eva Braun said...

Är också skeptisk till om det verkligen kan finnas folk som kan prata med djur. Funkade det med er hund då?

Anonymous said...

Vet så klart itne säkert om det funkade..men hon skrev ner allt som hon påstod att han sa. Och vissa saker verkade kunna stämma. Tror mamma fick betala vad hon tyckte det var värt, så det behöver ju inte kosta skjortan för nåt man inte tror på.

Anonymous said...

Katt-expert Lie till din tjänst...
Låter lite som att han är lite orolig o rastlös. Han kanske behöver aktiveras genom att ni leker med honom. Att han jamar mycket kan bero på att han är lite orolig av sig, är något nytt? En del kan bli oroliga när man möblerar eller köper nya möbler. Annars är han helt enkelt pratsjuk, vilket inte är ovanligt om man bara har en katt... //Puss o Kram Lie