Wednesday, January 23, 2008

Gjorde mig själv lite gladare idag

beställde tid hos frissan. Färga+klippa. Det är tyvärr sånt man får stå över när man pluggar för det är så dyrt men jag hade sånt jävla flyt som hittade en frisörskola som har svinbilliga klippningar och behandlingar. 350 spänn för folieslingor på långt hår. Trodde inte att det var sant.

Förutom det så har jag pluggat hemma idag inför ett seminarium imorrn och så har jag fikat med Hanna. Det var skönt och få komma in till stan lite. Har försökt hålla mig borta därifrån ganska länge nu eftersom jag inte har haft några pengar. Affärerna blev som ett rus som gick genom min kropp. Gud vad jag har saknat att shoppa! Konstigt att man kan bli så glad av det. Det är ju inte klokt.

Nu ska jag äta Calles sjukt goda cheescake. Har aldrig ätit någon godare..

2 comments:

PunkPrincess said...

visst är det konstigt vad det där med shopping kan göra?!

hittade ett par fantastiska skor igår, synd att du inte var med för då hade du övertalat mig att köpa dom... mina klasskamrater är så sparsamma och fick hicka för att dom var så dyra och då köpte jag dom aldrig, nu ångrar jag det. borde gå och köpa dom imorgon...

puss tjejen

Eva Braun said...

finns det nån bild på skorna på nätet tror du? skulle vara kul o se hur dom ser ut! Du har ju också känt dig lite deppig den senaste veckan så då måste man ju unna sig lite:)

puss