Tuesday, January 8, 2008

Fan, jag som ville ha en vit figursydd skiddress från Dior.

Gud vad segt det var att gå upp i morse. Både jag o Calle har vänt på dygnet nu under julledigheten. Det är så himla svårt att vända tillbaka bara, speciellt när man är kvällsmänniska som vi är båda två.
Idag hade vi den sista flashlabben och på söndag har vi tenta. Har bestämt mig för att skita i att gå på den. Jag har aldrig missat ett poäng sen jag började plugga här men jag måste nog inse att jag inte kommer att klara den här tentan. I vilket fall som helst kommer jag ändå att läsa mer poäng än jag behöver nästa termin så då jämnar det ut sig ändå.

Igår bokade jag o Calle en resa till Paris! Fyller ju 30 om två månader så då måste man ju göra nåt extra roligt!
Fjällen verkar stå på vårens schema också. Alla vi som umgås här i Falun har pratat om åka till Sälen. Hittade ett par Helly Hansen termobrallor på Myrorna igår! Nu har jag bara jacka, googles, skidor, pjäxor o stavar kvar. Hej o hå, det blir nog till att råna en bank nu. Åhléns ringer ju aldrig så jag får väl börja se mig om efter ett annat jobb snart.

1 comment:

PunkPrincess said...

åh, fy fan vad roligt! det är ni värda :)
när åker ni?
skiddress från dior????
ut och råna! jag är på tror jag :)

pusspuss