Wednesday, January 16, 2008

Måste ha!!!













Äntligen vet jag var de superfina klänningarna Sahara Hotnights uppträdde i på grammisgalan kommer ifrån: American Apparel. Har till o med mailat Sofie Fahrman men har inte fått nåt svar, men efter ihärdigt googlande så vet jag äntligen:)
De finns i massor med olika färger. Vet inte vilken jag vill ha.. Den röda och den svarta väljer jag i mellan tror jag. Skulle ju vilja ha en i varje färg.
Det värsta är att jag måste nog gå ner en sisådär 10 kilo om jag ska kunna ha på mig den. Den verkar vara supertighta.
Tyckte dessutom att det var grymt snyggt med färgade strumpbyxor till.

Det blev ingen promenad igår men idag däremot har jag varit uppe på högskolan och lånat böcker till nästa kurs så den promenaden räckte gott och väl för idag. Usch, det blir nästan bara engelsk litteratur under hela terminen.

1 comment:

PunkPrincess said...

vad duktig du har varit de senaste dagarna! uppdaterat massor!

sjukt snygga klänningar, köp!

puss