Wednesday, April 1, 2009

I fredags var jag på afterwork

ja, eller Pernilla iaf. I mitt fall kanske det skulle heta AA(after arbetslös)
Vi drack 3 öl på Dovas och blev fulla. Hur kommer det sig att man blir full på så lite när man egentligen inte ska festa? Är siktet inställt på fest måste jag dricka minst dubbelt så många för att ens känna nåt. Konstigt det där.
Kvart i tio kom jag o Pernilla på att vi skulle handla mat på klippet som stänger tio. Pernilla tittade ner på mina skor. Jag insåg att jag var helt störd som tagit ett par öppna högklackade sommarskor när det var 1 decimeter slask på gatan samt snöstorm.
Vi var fulla inne på affären, fnissade massor, sa att vi älskade varandra och kände oss som 14. Det var en bra kväll!

1 comment:

pillan said...

Nej det var en skitbra kväll! =)
Och jag älskar dig fortfarande!
Puss