Wednesday, April 8, 2009

Rouge

Det finns två röda saker jag vill ha just nu. Rött hår och en ny röd sammetssoffa med divan.

Bild från en provdocka på Topshop. Den här röda färgen har även lite brunt i sig. Skulle den passa mig tror ni?

Även den här bilden är tagen på Topshop. Den här röda färgen är lite ljusare och går mer åt orange än den andra. Kanske lite för ljus för mig?

Den här bilden gör absolut inte soffan rättvisa. Soffan är i röd sammet och har som nitar allra längst ner längs hela kanten. Den är stor och ser svindyr om ni frågar mig. Ja den ser så jädrans lyxig ut och jag dör bara jag tänker på den. Jag har velat ha den länge länge och nu ska de bygga om i butiken och säljer bort alla möbler till 30%. Den har kostat 22 000 och nu kostar den bara 15 400. Kruxet är ju bara att både jag o Calle är arbetslösa och utan pengar. Försökte med hundblicken och lite listig manipulering när jag kom hem. Vad är det nu du vill ha undrade han. Jag behövde inte ens säga att jag hittat nåt jag ville ha ha ha. Det gick inte som jag hoppats. Vi måste ha jobb först tycker han. Men då är det ju ingen rabatt på den:( I hate being poor!

2 comments:

PunkPrincess said...

du är helt klart inne i en röd period. jag har förresten hittat ett sjukt snyggt hår. ska visa dig vid tillfälle.

puss!

pillan said...

Första röda hårfärgen tror jag på!
Go for it :)
puss