Monday, April 20, 2009

Det har varit en bra helg



Fredag: Träna, sen iväg till söder för en fika i solen med mörkhåriga Hanna. Det var så härligt i solen så vi beställde in ett glas rosé istället.
När jag skulle gå hem mötte jag Calle o Linus på vägen hem. Dom skulle gå och ta en öl och då kändes det ju trist att gå hem till en tom lägenhet så jag ringde tillbaka Hanna. Vi gick till Mosebacke och tog en öl sen gick vi vidare till MEST och tog några öl till. Kul när det blir så där spontant. Det var en trevlig kväll!

Lördag: Trött. Håkan och Rina var i stan så vi bjöd hit dom på fika. Mysigt! På kvällen åt vi taco och tittade på TV. Skönt!

Söndag: Picnic nere på långholmen vid Max och Helenas båt som enligt mig var stor som ett regalskepp. Sen tyckte Helena att vi skulle följa med dom hem och grilla så det gjorde vi. Gud vilken mysig dag! Vi brukar inte göra så mycket på söndagar annars. Vi tog verkligen vara på dagen! Just det ja, vi passade på att testa deras spikmatta. Vi låg 10 minuter var men jäklar vad det gjorde ont och efter ett tag kom även en brännande känsla. Men Max och Helena är helt beroende av den och påstår sig sova mycket bättre sen de köpte den. Kanske gör extra ont i början.. Så här såg vi ut efteråt:

3 comments:

Jenny said...

Jäklarns! Skulle kunna tro att ni hade varit ute i solen lite för länge... :P

PunkPrincess said...

tack för en fantastisk söndag!
är ni sugna på en shakti nu när ni har fått smälta det lite?

puss!

Eva Braun said...

Ha ha det vet i tusan. Jag är nog mer inne på en shiatsu massagedyna i så fall:)

puss