Friday, March 27, 2009

Du ser ut att vara en sån där hälsosam tjej

var det en stor svart kille som sa till mig på gymmet igår. Jag skrattade inombords. Jag, en hälsosam tjej? Jag är ju tjejen som föredrar pizza, öl och cigg framför grönsaker och träning. Men kanske är jag på väg att bli lite mer hälsosam. Har ätit hollywoodfrukost a la Jennifer Aniston hela veckan!

1 lättkeso, 1 äpple, 1 clementin, en kiwi och 6 jordnötter. Faktiskt riktigt gott men jag börjar bli lite less på det nu så jag måste nog variera med något annat ibland också. Jag har tränat alla dagar den här veckan och jag känner mig så stolt! 4 dagar gym och en dag yoga hemma. Om ni undrar vad som plötsligt flygit i mig så handlar det om att jag gått upp 10 kilo sen jag flyttade till Falun och det är fan inte kul så nu är det på tiden att jag gör något åt det. Det värsta är att jag hatar att träna så jag brukar alltid ge upp efter nån månad så vi får väl se hur det går den här gången.

1 comment:

PunkPrincess said...

han stötte på dig! hahahahahaha
vad duktig du har varit med din hollywoodfrukost och dessutom tränat varje dag. inte illa tjejen!

puss på dig