Sunday, March 1, 2009

En rolig och fullspäckad lördag

Började dan på gymmet med Helena. Har haft sjuk träningsvärk i 2 dagar så igår kunde jag äntligen träna igen. Efter gymmet åkte jag för att hänga lite med Marianne och Cissi. Marianne bjöd på pannkaksbrunch och scones och te. Avrundade med lite vin och så lite vin till, sen insåg jag att klockan var mycket så jag åkte hem och slängde på mig en klänning. Efter fem minuter var jag redan utanför dörren och på väg till bussen för att åka till Helena på middag. Där blev det god mat och en ashärlig paj till dessert och självklart varsin flarra rött. Körde på Ecologica så klart:)

Idag skiner solen och Calle tyckte vi skulle ta en promenad på djurgården men jag har ju inget busskort så det får vi nog hoppa. Är för trött för att gå ända dit. Får nog bli en promenad här på kungsholmen istället.

kram på er

No comments: