Wednesday, September 24, 2008

Ut med det gamla in med det nya

Idag blev jag så arg på min dumma kamera som är trasig så jag började att banka o slå på den och efter ett tag hör jag ett igenkännande ljud. Ljudet man hör när objektivet åker in i kameran. Jag blev helt paff, mitt objekt har varit helt vint och snett så det har inte kunnat dras in och bild och hela fadderullan hade försvunnit men idag efter en liten misshandel så funkade den igen. Jag skyndade mig till datorn för att föra över mina bilder jag hade i den ifall att den skulle lägga av efter en stund. Jag fick över mina bilder och kameran verkar fortfarande fungera!
De flesta bilder jag hade tagit var på kläder som skulle ut på tradera så idag har lagt ut ett helt gäng. Jag behöver verkligen rensa inför flytten både vad gäller kläder, möbler och prylar. Vi ska ju troligtvis bo mindre än vad vi gör nu.

Ikväll har vi sålt våran crosstrainer som vi köpte i somras så nu e vi 2500 kr rikare. Jihoo! Blev sugen på att sälja allt jag äger. Undrar hur mycket pengar man skulle få då. Ja jag är verkligen inne i nån period där jag vill göra mig av med allt och det är verkligen inte likt mig. Jag brukar ha världens separationsångest från saker o ting. Idag har jag satt igång o gjort långa listor på grejer jag tycker vi ska kränga. Jag har till o med försökt tvinga calle att slänga vissa av hans möbler. Det gick inte så bra. Ska försöka lite undan för undan tänkte jag. Det kanske går att lura honom på nåt sätt..
Är det mitt nya liv som väntar runt hörnet..?


Ett litet smakprov från mina traderaauktioner. Det är alltid lika spännande o se om man får några bud.

No comments: