Tuesday, September 2, 2008

Surt sa räven

Har precis beställt kurslitteratur för 1413 kr. Då måste jag även tillägga att jag inte ens beställt alla böcker jag måste ha. Känner att jag får vänta lite med resten. Det blir ju snordyrt annars. Ja ja, man ska väl inte klaga. Sverige är ju trots allt få av de länder i världen som man kan plugga gratis i. Det spelar ingen roll om du heter Andersson eller Von Otten. Det är ju faktiskt helt underbart!

Idag har det varit en kvinna här och tittat på vår lägenhet. Jag hade nattlinne på mig när hon ringde på dörren. Hann ju inte bŧta om så jag drog över en klänning över nattlinnet men det märktes nog inte ha ha. Hursomhelst gjorde detta besök sthlmsflŧtten lite mer påtaglig. Har ju liksom inte fattat det än att vi ska flŧtta. Nu har vi fått ge upp bŧtesannonserna så idag har vi faktiskt satt in en annons i 4 tidningar i Sthlm. Får se om det ger reslutat. På Blocket blir man bara en i mängden känns det som. Det är sjukt många annonser där varje dag.

Nu ska vi gå och handla. Vi ses!

1 comment:

Anonymous said...

Hej gumman! Jag börjar min kurs nästa vecka o har inte köpt en enda bok ännu, och jag är redan pank :( så jag förstår precis hur du känner.

Va kul med flytt till sthlm snart, hoppas allt löser sig på bästa sätt för er. Hälsa Calle! Miss you, Kram Madde!