Sunday, September 21, 2008

Det måste nästan vara för bra för att vara sant

I torsdags åkte jag o Carl till Sthlm för att skriva på det där lägenhetskontraktet som vi skulle skriva på, men det blev inte riktigt så. En dam hörde av sig och sa att hon hade en etta på 45 kvadrat på kungsholmen för 4500 i månaden. Jag trodde nästan att hon skojade med mig. Vi åkte iaf och tittade på den och det var kärlek vid första ögonkastet! Hon sa att vi ska få den men vi kunde inte skriva på något kontrakt för hon har inte kollat 100 med bostadsrättsföreningen än tydligen så vi vågar inte hoppas för mycket än. Men det vore helt sjukt om vi fick den! Jag vill ju verkligen bo i stan och hyran är dessutom billigare än vad vi har i Falun. Helt galet om vi skulle få den!

I sthlm blev det också shopping och fika på stan med Helena. Det var verkligen supermysigt! Hälsade även på Hanna Svensson på Presstop och hon visade mig en tidning som kostade 1000 spänn ha ha. Jag visste inte att det fanns så dyra tidningar!

Nu är vi tillbaka i Falun och väntar med spänning på hur det blir med lägenheten!

1 comment:

Anonymous said...

Vad handlade tidningen om undrar jag genast!?