Sunday, September 7, 2008

Levande ljus, vin och cigaretter

Igår skulle jag upp till högskolan för att skriva ut lite grejer. Drog med mig Calle för att få lite sällis och det resulterade i en låång promenad i skogen. Riktigt mysigt faktiskt.
När vi kom hem bakade vi bröd, gjorde egen chokladmousse och lagade mat på samma gång. Allt med ett fantastiskt resultat. Kom på att jag hade en flaska rött som jag fått i present på min 30-årsfest så den korkade jag upp. Vinet gjorde nog att vi inte åt framför tv:n utan jag tände ljus och gjorde ordning vid bordet i köket. Vi äter alldeles för ofta framför tv:n..
Efter några glas vin och ett antal cigaretter senare insåg jag att det var längesen jag hade så här trevligt med Calle. Missförstå mig rätt, vi har myskvällar var o varannan kväll men igår kväll satt vi och pratade i timmar. Så där som man gjorde när man var nykär. Då satt vi uppe och pratade till 5 på mornarna minns jag. Så jäkla mysigt och igår insåg jag hur mycket jag saknat det.

Love

2 comments:

Anonymous said...

Visst är såna stunder helt underbara? Man fattar varför man är ihop liksom! kram på er!

Eva Braun said...

javisst är det härligt när det känns så! krama Sixten från mig