Sunday, February 3, 2008

Tiden går så jävla snabbt

så det e läskigt ibland. Den här veckan har bara svischat förbi. På ett sätt är det ju bra för just nu vill jag att tiden ska gå fort. Jag vill dra fram klockan ett år ungefär. Då har jag min examen och kan flytta till sthlm.
Vad har jag gjort i veckan då? Pluggat, fikat, pluggat, fikat,pluggat, fikat, tjejkväll, festat, pluggat.
Typ. Fan vad det är trevligt att fika. Jag tycker om det. Dessutom gör dom så jäkla god latte macciato på det nya fiket i stan.

I tordags skulle jag åkt till sthlm men i sista sekund fick jag veta att det inte blev nåt. Cissi hade fått magsjuka. Så jäkla deppigt! Jag hade dessutom redan hunnit köpa en biljett som inte gick att lösa in:(
Istället för sthlm så blev det tjejkväll med pajtema. Vet i tusan vem som började men vi började iaf berätta läskiga historier för varandra. Inte spökhistorier utan riktiga grejer som hänt om typ mördare och andra psykon. Vågade knappt cykla hem sen för fan. Efter att ha hört dom sjukaste grejerna har jag varit väldigt noga med att låsa dörren numera när jag e själv hemma. Man vet aldrig vem som kan smyga in. Elin hade till o med kollat under sängen när hon kom hem ha ha.

Nu ska jag äta mina negerbollar som jag precis har gjort och till det ett stort glas mjölk sen blir det ett avsnitt av heroes.

Natti natti

1 comment:

Anonymous said...

CHOKLADbollar eva...