Wednesday, February 6, 2008

Plugg plugg plugg

usch vad trött jag börjar bli på det här. Satt på samma stol och läste i samma bok (på engelska såklart) från när jag vaknade tills kl 19 för då skulle jag på födelsedagskalas hos Hanna Svensson. Hann inte ens iväg på franskan igår för jag hade så jävla mycket att läsa. När jag kom hem från Hanna vid 12 på natten typ var det bara att hugga tag i boken igen för idag skulle jag nämligen träffa Zanna som jag har grupparbete med. Vi skulle skriva en textanalys idag som vi ska ha seminarium på imorrn. Jag hade typ ångest och panik när jag träffade Zanna idag för jag hade inte fattat någonting av det jag läst typ. Zanna är en VG-tjej som gärna vill ha VG på allting hon gör och hon kunde inte riktigt förstå vad det var jag inte förstod. Fuck vad jobbigt sånt är. Jaja vi lyckades iaf knåpa ihop en text till slut. Känns jävligt skönt. Fast lite ångest över att det är mest Zannas förtjänst.

Det var iaf supermysigt o få en break o gå på kalas igår. Asgod smörgåstårta och massa goda kakor och enormt trevligt sällskap.

I måndags var jag skådespelare i Calles o deras film som de håller på med nu. Spelade en arvbetsförmedlare med riktigt ful peruk och astöntiga brillor. Det var roligt.

Calle är borta ikväll o spelar in så jag ska nog passa på o ha en telefonkväll ikväll. Det var länge sen nu.

No comments: