Tuesday, February 26, 2008

Bokrea

Igår var jag o Calle på bokrea mitt i natten. Den började ju egentligen idag men tjuvstartade redan i natt. Så himla mysigt o gå o handla böcker mitt i natten ha ha. Jag köpte iaf Bonniers synonymordbok - kan vara bra o ha, franska ordbok fast i miniformat - perfekt att ha i handväskan när vi är i Paris, och till sist Jens Lapidus, Snabba cash- Den har jag velat läsa jättelänge nu.

Idag fyller Helena 26 år! Grattis gumman!
Idag firar dessutom jag o Calle 2 år vilket han hade glömt bort:( Det är totalt förbjudet o glömma nåt sånt! Han har iaf jättedåligt samvete och vi ska fira imorrn istället..

1 comment:

Anonymous said...

Wee!! Grattis till 2 år mellan dig o Calle :) Men trist att han glömde bort det, men det är ju killar i ett nötskal det *skratt* Va mysigt med bokrea mitt i natten o kul att du hittade lite böcker att shoppa =) När åker ni till Paris gumman? Har jag sagt att jag är såå avis, hehe. Puss o Kram /Madde!