Sunday, February 10, 2008

Helgen

FREDAG: fyllde Hanna Skoglösa år och då var det självklart fest. Tyckte inte jag var ett dugg full först men efter att ha skällt ut bartendern för att ha slarvat bort en 500-lapp så kan man ju börja fundera. Jag var helt säker på att jag gett honom 500 spänn. han letade i kassalådan men där fanns inget. Hanna viskar i mitt öra: Jag har tagit 500hundringen. Kom så sticker vi! Vi stack därifrån med 2 cider och 1 öl. Tur för mig att jag även hade grogg i väskan så jag slapp att besöka baren mer under kvällen.

LÖRDAG: spydde jag till klockan sju på kvällen. Det var fruktansvärt. Fattar inte hur man kan spy så mycket. Ska aldrig festa mer i hela mitt liv sa jag då..Får se hur det blir med det.

SÖNDAG: Städade lite, var på kina o käkade med Madde som var o hälsade på i stan. Det var trevligt. Efter det så pluggade jag lite franska.Middagen lagade vi inte förrän kl tio ikväll. Fan vi äter alltid alldeles för sent. Nu blir det lite spindelharpan innan läggdags.

Ciao

No comments: