Thursday, February 21, 2008

Morgonpass

har precis kört mitt första träningspass på crosstrainern. Efter 10 minuter var jag helt slut och helt genomsvett. Snacka om att jag behöver träna. Tycker den funkar bra. Den är dessutom helt tyst vilket många andra crosstrainers inte är. Det enda jag kan klaga på är att den inte riktigt går lika långt ut med benen. Stegen blir rätt snäva om ni fattar vad jag menar. Men det är säkert en vanesak också.
Nu ska jag snart iväg på seminarium och ikväll är det tjejkväll utan tema hemma hos mig. Ingen har några pengar, därav inget tema:( Skulle ha kört ölprovning den här gången egentligen men vi får väl ta det nästa torsdag istället. Då har vi ju fått pengar.

Vi hörs!

2 comments:

Anonymous said...

"Genomsvett" haha du är rolig du Eva:)

PunkPrincess said...

vad duktigt att du kört igång redan nu, det kan inte vara så att ni har väldigt varmt där hemma och därav din hetta...

hur som helst, coolt att du kör igång stenhårt! det blir bra det där ska du se :)

puss