Wednesday, February 20, 2008

Extrajobb

Idag var jag på intervju på dressmann där Calle jobbar. De behöver tydligen nån mer som jobbar extra ibland och Calle rekommenderade mig. Det var gulligt tycker jag. Jag ska få provjobba i nästa vecka troligtvis:) Vore ju inte helt fel med lite extrapengar. Mina e snart slut.
Man får dessvärre inte ha jeans så jag sprang omedelbart och köpte en svart tight sekreterarkjol. Kan nog bli jävligt snyggt med höga pumps till. Insåg att jag inte äger några sådana här vuxenkläder överhuvudtaget. Borde nog köpa på mig lite sånt. Det kan faktiskt vara riktigt läckert o vara strikt klädd på ett kvinnligt sätt. Man måste vara på det humöret bara.
Efter intervjun och shoppingen tog jag en fika med Hanna. Det var skönt o få ett avbrott från helvetesstudierna. Tack Hanna!

Idag kom crosstrainern:) Vi har precis monterat ihop den så jag återkommer med betyg:)

Visst börjar det kännas som lite vår ute? Det känns iaf riktigt skönt. No more dunjacka hoppas jag på!

No comments: