Monday, November 5, 2007

Kate Moss har ju klippt lugg

så då måste jag också göra det. Nä då, jag var bara så himla trött på mitt hår som inte var någon frisyr överhuvudtaget. Det bara låg där och såg tunnt o risigt ut.

Idag började jag en ny kurs. Känns alltid skönt när man avslutat något och börjat något nytt. Jag, Danne, Simon o Sergej satt till sent igår för att göra klart det sista på flashspelet som vi skulle lämna in igår. Fan vad svårt det är med flash. Usch! Jag var så glad idag när vi började en ny kurs. Jag tänkte att nu slipper jag flash, men icke sa nicke. Läraren berättade att det blir mer flash i den här kursen. Jag tror jag börjar gråta snart. Känner att jag börjar sakta men säkert närma mig mitt första IG.
Idag är jag så trött så orkar knappt sitta helt upprätt i soffan. Är nog fortfarande sliten efter helgen. Var på Moneybrother i lördags. Det var riktigt bra faktiskt. Det märkes att han tyckte det var riktigt kul o spela. Det känns mer äkta då och man går igång på ett helt annat sätt då tycker jag. Vi var helt genomblöta hela gänget efter konserten eftersom vi hade dansat o hoppat så mycket. Det+ huvudvärken efteråt e väl ändå tecken på att vi hade kul iaf:)
Nu ska jag vila lite sen måste jag plugga franska.

puss

1 comment:

PunkPrincess said...

va fin du bleeeeev :)

nä - inte mer flash, fy fan

jag trodde också hemskheterna var över men icke för min del heller, en massa excel i den hemska statistikkursen, och på amerikanska - haha, fyfan, helt sjukt

puss