Wednesday, October 31, 2007

Tentan

är färdig! Jehooo! Det känns alltid så skönt när man e klar. Nu har jag bara en inlämningsuppgift i flasch kvar på den här kursen. Det är i och för sig inte så bara för jag ska göra ett jäkla spel. Låter värre än vad det är, men ändå..Får se hur det går..
Auktionerna på tradera gick åt skogen den här gången. 61 kr rikare blev jag. Lade även ut några av Calles klädesplagg o han skrapade ihop 189 spänn det jäveln. Var på vinden o hämtade ner en kartong med lite mer kläder så jag ska nog göra ett nytt försök imorrn.
Jackan jag köpte från ebay har inte kommit än men jag har en känsla för att jag kommer bli besviken den här gången. Helena ville att jag skulle lägga ut en bild på den. Det beror på hur ful den är ha ha.
Chokladfonduekvällen blev en hit förra torsdagen. Imorrn är det dags för ett nytt tema: Pizza! Alla ska ta med sig en ingrediens o ska vi göra lite olika pizzor. Rödvin är obligatoriskt för varje torsdag så det behöver jag inte ens nämna:)
Sökte förresten till ett nytt tävlingsprogram på SVT idag! De söker programledare och det ska funka som en dokusåpa att en person åker ut tills det bara är en person kvar. Den personen får en egen skräddarsydd talkshow. Man fattar ju att man inte har nån chans men vad fan, söka kan man ju alltid:)
puss på er
Puss

3 comments:

PunkPrincess said...

åh vad mysigt det låter med rödvinskvällar :)

ska du vara med i dokusåpa?

ja, det var otroligt skönt att få veta att man klarade sig - pust

ska vi prata någon dag? kanske till helgen? då borde vi ha tid!

puss

Anonymous said...

Rödvinskvällar är nog inget för mig, men om jag var kvar i stan skulle jag ta mitt vita vin och joina er på direkten:) Coolt, Evas Talkshow! Tänk om du blir antagen:)

Eva Braun said...

jag hatar dokusåpor så det skulle jag inte direkt kalla det fast det påminner ju lite om det. Vet inte exakt vad det är bara att några inom tv kommer att välja ut den bästa och skräddarsy ett program som passar den personen. Hanna sökte så jag hakade på. Gjorde det som en rolig grej bara.