Wednesday, October 24, 2007

tradera

Här kommer lite uppdatering på mina auktioner jag la ut igår kväll på tradera. De är uppe i hela 25 kr hittils. Spännande värre:) Fortsättning följer..

Nu är det hemtentaperiod. Borde nog börja på den imorrn. Man känner sig så nöjd om man börjar med sånt i tid. Hatar att göra allt i sista minuten. Är ledig nu en hel vecka pga av tentan. Mitt mål är att göra en fråga imorrn iaf. En fråga ska oftast innehålla ett svar på några a4-sidor så det blir nog lagom.

kram på er i höstmörkret

3 comments:

PunkPrincess said...

ohhhh, det går framåt för min lilla affärskvinna, skönt! det där kommer reda upp sig ska du se. själv har jag 8000 kr som 3 vill ha tillbaka av mig, inte roligt, inte roligt alls.
pusspuss

Eva Braun said...

8000 spänn?! varför då?

PUSS

PunkPrincess said...

hmmm - dom har betalat ut för mycket men jag tror det kommer bli lite mindre, pratade med wm-data (vägrar prata med bajs 3) och då sa hon att det var brutto 8000 så det borde bli lite mindre men ändåååååå, jag är så pank och mitt shoppingbegär är så stoooooort...