Friday, October 19, 2007

Inflyttningsfest


Hanna Svensson o jag














Carl, Petter, Erik o Simon.

I Lördags hade vi inflyttningsfest. Det blev en trevlig fest. De sista gästerna gick vid 5. Dagen därpå blev det pizza med Carl, Hanna o Petter på Tonys. Det var ungefär det vi orkade att göra i söndags.
Veckan har varit jäkligt lugn. Har bara varit i skolan 2 timmar den här veckan och det enda jag har pluggat hemma är en seminarieuppgift. Precis vad jag behöver just nu.
Igår var jag, Hanna Skoglösa, Elin o Hellen hos Hanna Svensson på ost o vinkväll. Riktigt mysigt. Vi bestämde att vi ska ska ses varje torsdag och köra ett nytt tema för varje gång. Nästa gång blir det chokladfondue hemma hos mig. Calle blir med andra ord utkörd:)

Jag hoppas på en lugn helg den här helgen för jag är så trött hela tiden. Vet inte vad det är med mig. Känner på mig att det kommer bli en hård vinter. Man fick ju i princip ingen sol i somras.

2 comments:

PunkPrincess said...

tack för ditt fantastiska tips! ska tänka på det till nästa gång - alltså det du skrev om provresultatet :)

hoppas allt är bra tjejen!

saknar dig sjukt mycket, hade varit skoj å ha dig här men nu har tiden snart gått och du är tillbaka i den stora staden så vi kan ha lite ferre och lite afterwork och ja du vet... en massa "evahelena" saker

puuuuuuuss

Eva Braun said...

Saknar dig också som fan!
Känns skönt o veta att du finns där när jag flyttar tillbaka.

pusss snuttis