Saturday, October 27, 2007

Näe det går inget bra

för mina auktioner. De är fortfarande bara uppe i 25 kr:( O jag som suttit o budat på en kappa på ebay. Leder auktionen just nu och det är bara 16 minuter o 39 sekunder kvar. Vet inte ens om jag gillar kappan. Kan liksom inte bestämma om det är för mycket 70-tal eller inte. Det e den bruna färgen som gör mig lite tveksam. Men vi får se. Det e ju inte ens säkert att jag får den.

Var inte alls ledig i torsdags som jag trodde. Hade glömt att jag anmält mig till en gästföreläsning i Borlänge. Det var en kvinna från en reklambyrå i Borlänge som pratade om kommunikationsstrategier och det rör ju i allra högsta grad mig. Bra var det och fika fick man hi hi. Tentapluggandet har i och med detta försenats lite. Började med en fråga idag men hann inte färdigt den. Calle ska jobba imorrn så då ska jag passa på o plugga lite för imorrn kväll ska vi bort på fest i vårt gamla hus. Spelning och ölförsäljning nere i källarn. Nice!

God natt

1 comment:

PunkPrincess said...

hejhopp snuttan!
blev det någon jacka?

vi jobbade med lite sånt där som du håller på med i företagsekonomin och då ringde jag till ett företag för jag behövde svar på lite frågor och han lät både snygg och trevlig han som svarade, kanske vore något för dig - göra praktig där menar jag, reklaminstitutet eller något sådant hette det
pusspusspuss - miss u