Sunday, November 25, 2007

Idag hade jag bara velat vara hemma

men istället hade både jag o Calle lovat att vara statister i en film. Killarna skulle ha kostym och tjejerna skulle ha långklänning. Inte direkt vad man känner för när man är bakis. Snarare dra på sig mysdressen och lägga sig i soffan.
Filmen ska vara lite konstig för helt plötsligt ska alla se döda ut. Vi blev sminkade helt vita. Det roliga var att jag glömde tvätta bort mitt smink och drog sedan iväg och käkade pizza när filminspelningen var klar. Undrade vad folk tänkte ha ha.
Igår var vi på fest hos Petter och sen drog vi vidare till engelska puben. Kändes lagom sunkigt. Hade ingen lust att betala inträde för ett skitställe som Harrys så engelska dög alldeles utmärkt.
Nu ska jag äta julskumstomtar, dricka julmust o kolla på film.

bon soir

5 comments:

Anonymous said...

http://www.modemecka.se/product_info.php?cPath=22_34&products_id=42 Detta är nåt för dig Eva. Bengan skulle kanske bli lite avis dock. Hur mår han förresten?!

Eva Braun said...

när jag klickar på länken kommer jag till hemsidan men produkten kan inte hittas. Vad var det för nåt? kanske är den slut.
Måste ju erkänna att Bengt har kommit lite i skymundan sen vi fick Legolas men jag ska bli bättre..Jag lovar:)

Anonymous said...

Konstigt, det funkar för mig. Du måste nog kopiera länken och klistan in den i adressfältet. Funkar det ändå inte? I så fall så är det en rosa liten dalahäst som hänger på en halskedja:) Hm, Bengt kissar väl ändå inte i din handväska som kissemissen?

PunkPrincess said...

haha - det får vi verkligen inte hoppas att bengan har börjat göra ;)
kissa i handväskor alltså... därför borde han ha lite förtur just nu!

hoppas du mår bättre tjejen!

puss och godnatt

Eva Braun said...

Nu har jag sett det! fan vad fint det var! Undrar som sagt vad Bengt skulle tycka..Kanske ska önska mig det i julklapp..
Nej då Bengan kissar inte i handväskan därimot har han en tendens att bli lite för full när han festar så han la faktiskt en spya i min väska häromdan. E lite sur på honom fortfarande.