Monday, December 3, 2007

Helgen

I fredags kastrerade vi Legolas. Stod inte ut med allt kissande överallt så vi kände att det var dags. Först fick vi åka o lämna in honom på djursjukhuset halv nio på morgonen, sen skulle vi hämta honom runt lunch då han hade vaknat till. Jag var så löjligt orolig för min lilla bäbis. Såg framför mig att det skulle komma ut en läkare med sånt där munskydd. När munskyddet dras ner så där lagom sakta, då vet man att det e kört. Men så blev det inte som tur var. Som vanligt hispar jag upp mig till max och befarar alltid det värsta.
Fredagkvällen blev lugn med idol och fläskfilé. Ville inte lämna Lego själv heller när han var så svag.
På lördagen var det 25 årsfest hos Johannes. Jäkligt mycket folk och egentligen en riktigt lyckad fest men jag var inte alls på topp. Har kommit in i en period när jag inte vill göra nånting och när jag gör nåt då tycker jag inte det är roligt. Jag är trött hela tiden och vill bara vara hemma. Vet inte vad det är för fel på mig. Hoppas det går över snart.
Igår så var det skyltsöndag här så jag o Calle var på stan och kollade på folk och köpte julklappar. När vi kom hem så satte vi upp julstjärnor i fönstren och åt pepparkakor och drack glögg. Jättemysigt!

2 comments:

Madeleine said...

Hej gumman! Härlig söndag, med pepparkakor, glögg och skyltsöndag :) Jag är också inne i en period där jag är trött hela tiden.. förstår inte. Hoppas också det går över snart.. Jag har skaffat en ny blogg, tar bort min gamla.. den nya adressen är http://madeleines-vardagsblogg.bloggagratis.se, Kolla in om du vill.. :) Hälsa Calle o ta hand om dig! Massa kramar/ Madde

PunkPrincess said...

ja, alltså det börjar bli konstigt, jag sover massor men jag blir fortfarande inte pigg - va fan är det för fel?
hoppas det blir bättre när det blir ljusare ute och tur att man inte har ett jobb, det hade man aldrig orkat med...
pusspusspuss