Friday, December 7, 2007

I väntan på vinnaren


Passar på att blogga lite i pausen på väntan på vem ska ska vinna idol. Såå spännande!!!
Idag gick vi 8-15 i skolan med en håltimme på 3 timmar. På håltimmen drog vi till kupolen och shoppade. Hittade mest saker till mig själv men köpte faktiskt några julklappar till Calle också. Till lunch blev det tacobuffé på kåren i Borlänge. Jammi!
När vi kom tillbaka till Falun drog jag ner på stan en sväng och hittade faktiskt en nyårsklänning som jag köpte. En svart tajt spetsklänning med långa ärmar. Har inte bestämt om jag ska behålla den än. Den är ganska ordinär men det kanske inte måste vara fancy smancy bara för att det är nyår. Eller?
Efter shoppingen i Falun tog jag en fika på koppis med Hanna, Hanna o Helen.
När jag kom hem fick jag typ vända i dörren för då tyckte Calle att vi skulle dra till rådhuskällaren för att ta en öl o lite buffé innan vi skulle hem till idolfinalen. Det var riktigt trevligt. Jag är hemma i soffan nu men Calle stannade kvar i stan. Han kommer nog snart.
Måste bara lägga in en bild på mitt sötaste inköp jag gjorde förra veckan. Inne i Kitty finns det badskum:)

1 comment:

PunkPrincess said...

du verkar må bra tjejen - vad härligt!
visst var det spännande igår?
jag messade lite med cissi igår, fan vad skoj vi ska ha på nyår! men jag har inte hittat något fint, provade en klänning förra helgen men fy fan vad den framhävde saker man inte vill se, så jag slet av den illa kvickt!

nu ska jag plugga plugga sen gt :)
puss