Wednesday, December 19, 2007

Oops

nu har det andra paketet åkt i håret. Hanna har redan åkt hem till skåne så Calle fick hjälpa mig. Han började redan ångra att han lovat mig när han bara hade petat ut en slinga ur ett sånt där hål ifrån hättan. Det tar rätt långt tid alltså. Men det jag skulle komma till iaf är att milde tid vad blont det blev. Det var ju inte riktigt meningen. Jag skulle ju bara ha lite slingor. Nu ser det mer ut som ett försök till en halvtaskig blondering à la polsk hora. Nej, jag vet inte riktigt men det påminner lite om en annan gång när jag försökte blondera mig på riktigt men det gick aldrig så det blev lite så där halvdant liksom. Det är kväll nu så jag har fortfarande inte sett det i dagsljus så vi får väl se hur det känns imorrn. Tur att det är vinter. Det skulle ju inte vara nån som reagerade ifall jag satt med mössa på inne.
Har fått en tid hos en privat tandläkare nu. Var där o röntgade min cp-tand idag. Ska dit redan imorrn för att börja gräva ur tanden. Åh vad mysigt det låter. En rotfyllning kostar från 2900 kr och uppåt. Tur att pappa betalar.
Gud vad jag längtar hem nu. På lördag åker jag. Legolas följer med i sin väska. Hoppas han gillar att åka tåg. Bil har gått bra förut i alla fall.
Nu ska jag kolla på heroes och kanske äta lite glass.

2 comments:

PunkPrincess said...

"pappa betalar" - sånt gillar jag :)
skönt att det löste sig!
snart ses vi!
pusspuss

Anonymous said...

hej hjärtat!
ja du, de där me slingor göra hemma själv d kan gå hur som helst men fasen om Calle hjälpt till tror jag d blev suuuper ;) men till d andra fy stackare ja lider me dig,Inte kul me tandläkaren framförallt kostnaden:(..men ja har köpt en julklapp till mig själv hehe 3200 kostade de ;)ja vi får se om du märker vad d kan va!!!

puss lööv u cissi