Tuesday, December 11, 2007

En kurs mindre

Idag hade jag salstenta på franskakursen. Det kändes rätt bra men man vet ju aldrig. Skönt med en kurs mindre. Nu kan jag fokusera på de andra två kurserna. Hemsidekursen och flashkursen. Usch jag har sån ångest så ni förstår inte. Jag kommer aldrig att klara det här. Kommer nog lägga lite mer krut på hemsidekursen än den andra. Det känns viktigare att kunna göra en hemsida än att kunna flash. Det är så jag känner iaf sen får man ju se. Vi ska göra en hemsida åt ett företag och det ska faktiskt bli rätt kul ändå. Vi hittade ett fik i Falun som inte hade nån hemsida så vi ska göra en åt dom.

Nu ska jag äntligen få slappa lite i soffan.

Ciao

1 comment:

PunkPrincess said...

hej älskling!
förlåt att jag aldrig hann ringa tillbaka, jag spacklade när du ringde och sen glömde jag bort det och nu är klockan massor.
vi kan väl höras imorgon istället?!
så ska du få höra om mina inköp :)
bara statisktiktentan kvar sen är det jullov, nästan!
imorgon blir det mycket pluggande men sen får det vara nog för den här terminen.
sussa jätteskönt och massa godnatt pussar får du här och nu