Wednesday, November 7, 2007

Vi sitter i samma båt Helena!

Jag trodde inte heller att det kunde bli mycket värre nu. När jag fick höra om mer flash häromdan tänkte jag att måttet var rågat men icke sa nicke. Nä, för idag så fick jag veta att vi ska göra en hemsida åt ett företag samt göra salstenta i 5 timmar o bygga en annan hemsida. Då måste man ju kunna script o programmmeringsspråk o skit. Dessutom har jag en annan datakurs som går parallellt med denna plus att jag har franskan också. Vad har jag gett mig in på egentligen?!

Längtar till jul nu! Varje jul önskar jag att mina bröder vore tjejer. Fan, vad mycket lättare det skulle bli att handla julklappar då alltså. Vi tjejer kan ju bli glada för att vi hittar en bodylotion med en snygg förpackning eller ett litet hårspänne med Hello Kitty på. Såna e ju inte killar. Skulle jag fråga vad mina bröder önskar sig skulle svaret bli en större plasma-TV eller nåt. Det e inte det att vi inte vill ha dyra saker utan det är det att det finns så mycket gulliga o roliga småsaker man kan köpa till tjejer. Undrar vad årets julklapp blir i år förresten?!

Natti natti

3 comments:

Anonymous said...

En hemsida åt ett företag? Jesus! Men det här klarar du, precis som med allt annat, det vet jag! Franska..läser du det också? Saknar dig..kramar!

Eva Braun said...

javisst låter det hemskt. Ägde ju inte ens nån dator innan jag flyttade till Falun o nu ska jag göra hemsidor. Herregud alltså ha ha. Var glad att du hoppade av:) Jo, jag läser franska också, på kvällarna.
Saknar dig också gumsan!
Kram

PunkPrincess said...

åh, stackars liten - vet hur det känns men jag tänker på dig!
pusspuss