Tuesday, November 20, 2007

De flesta som känner Karin vet att hon inte kan

supa tet på ett bra tag nu. För hon o Dennis ska ha en bebis! Det här är så himla stort alltså. Karin, du är min första kompis som ska ha barn! (förutom Malin)Vi fyller 30 nästa år och ändå blir jag lika förvånad varje gång jag hör folk gifta sig o skaffa barn. Som om det skulle vara nåt konstigt i den här åldern liksom. Jag blir nästan rädd när jag tänker att jag ska fylla 30 om några månader. Det känns helt overkligt. Och jag vill inte! Jag har bestämt att fly landet när det närmar sig. Tänk om man aldrig kommer att acceptera att man blir gammal. Jag känner mig så himla barnslig. Dessutom umgås jag bara med grabbar i skolan och nivån håller sig rätt låg på våra konversationer kan jag säga. Vi flamsar o tramsar mest. Det kanske är deras fel att jag stannat i utvecklingen..hm..
Åter till Karin. Jag vill bara säga ett jättestort grattis till er båda! Ska bli skitkul o se magen!
Till er andra: please, vänta på mig! You all know why!
Ibland har man dagar då man ser någon gullig liten familj sitta o mysa i en park eller nåt och i just det ögonblicket vill man också ha en liten knodd. Ibland har man också dagar då man känner presic tvärtom. Som den här dagen till exempel

2 comments:

PunkPrincess said...

i know...
jag känner ingen panik, visst jag är lite yngre än dig men jag ska berätta en sak sen när vi talas vid via telefon!

Puss

såg att du hade läst inlägget från min spanska kompis ;)
hahahahahahaha

Anonymous said...

Sötnöt! Jag hoppas ju såklart att det här ska smitta av sig,så jag inte kommer vara så ensam! Ja,i jul får du klämma på magen.