Saturday, November 24, 2007

ont i skallen

usch, idag har jag inte mått bra. Har varit så bakis så det har kännts som mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst. Det var ju tjejkväll igår. Förra torsdagens tema var godis och efter en hel godispåse senare kände vi oss så onyttiga att vi bestämde att den här tordagens tema skulle gå i nyttighetens tecken. Det blev grekisk sallad igår och på tok för mycket vin. Jag blev så full att jag var tvungen att skita i skolan idag.
Har legat i soffan hela dan. Calle har lagat mat och vi har kollat på idol. Precis så ville jag ha det idag. Hade inte orkat något annat.

Legolas har blivit helt tokig. Han kissade i min handväska häromdan och idag kissade han på en säck potatis som stod i köket. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag hoppas det är för att han börjar bli könsmogen men jag vet inte. Han har ju kissat inne några gånger tidigare också men inte så som nu. Vi ska ringa till djursjukhuset nästa vecka så får vi se om vi ska kastrera honom.
Jag ska ju dessutom ta med honom hem till mina föräldrar i jul och skulle han då kissa någonstans förutom i lådan skulle hela julefriden vara förstörd.

Nu ska jag o Calle kolla på film o äta candy.

Puss

No comments: