Monday, November 12, 2007

Cissi o Mimmi

kom i fredags o hälsade på. Vi åt tacos o drack rödvin.
Calle hade jag kört iväg. jag ville ju ha tjejerna för mig själv:) Fick lite dåligt samvete men eftersom vi ses så sällan ville jag verkligen prata riktigt tjejsnack. Vi satt uppe till halvfyra o pratade. Satte inte ens på tv:n. Det e så skönt när man bara umgås tycker jag.
På lördagen gick vi lite på stan och sen tog vi en fika. Efter det åkte de tillbaka till sthlm.
Mötte upp Calle som precis hade slutat på Dressmann för att göra sällis hem men det blev att vi tog en fika på vägen hem. Så det blev två fikor på rad. Vad tusan heter fika i plural?
Nåja, tomt blev det iaf när töserna hade åkt. Man vänjer sig så snabbt.
Men Cissi o jag har iaf bestämt att vi ska göra nåt på nyår så då ses vi ju iaf snart igen.

Det blev ingen Cavalli i min garderob. Försökte förgäves komma in på H&M hemsida vid midnatt i torsdags. Det var så många som var inne samtidigt så det blev väl överbelastat. Kom in dagen efter men det enda som fanns kvar då var ett par strumpbyxor.
Får väl försöka hitta nåt annat till nyår då. Jag har ju alltid mitt kära ebay annars:) Dollarn e ju fortfarande löjligt låg så det bäst att passa på..

No comments: