Sunday, August 10, 2008

När man har en bild i huvudet


på något så brukar man ju aldrig hitta det. Många gånger har jag i huvudet designat kläder jag skulle vilja ha men man hittar det aldrig i någon affär och jag är för lat för att sy. Nu har jag haft ett armband i huvudet ett tag och efter lite letande på nätet så hittade jag en tjej som gör egna armband och säljer. Och det är nästan precis som det jag hade i mitt huvud. Det finns i flera olika färger och även med andra berlocker och det bästa av allt, det kostar endast 95 kr. Finns här.
Åh jag längtar till den 25e då jag hoppas få mitt CSN. Annars kommer lönen från jobbet den 27e. Då blir det garanterat en beställning!

Nu ska jag försöka mig på att göra ett flödesschema till den här sablans sommarkursen för ikväll ska jag jobba.

Ciao

4 comments:

PunkPrincess said...

åh - flödesschema, vad roligt ;)
sådana har vi fått kämpa med i flera kurser...

jättefint armband raring!

puss & natti
(jag är inte lika illamående längre, tjohooo)

Anonymous said...

Eva, du är precis som mig!
Eller är kanske alla så, att de får en bild i huvudet av hur något ska se ut?? Och sen är det ju omöjligt att få tag på det, eller för den delen få ur det ur skallen! Det är därför, min kära vän, som vi kanske ska göra slag i saken av plan B. På originalviset.

Skönt att du hittade något som motsvarade din bild för en gångs skull iaf. Det var jättefint!

Förresten kan jag meddela fröken att jag genom Tradera nu skramlat ihop 75 kr till vår konsert :)
Vad har du bidragit med??

Eva Braun said...

ja plan b har alltid funnits i mina tankar kära du. Vi kanske skulle bestämma en deadline. Om inte du o jag har fått vårat drömjobb innan hösten 2010 så gör vi slag i saken och startar upp plan b! Vad tror du om det?

75 spänn redan! Inte dåligt, nästan en hel krunegårdbiljett. För mig går det bara minus hela tiden. Kanske skulle sälja ett organ eller nåt..

Anonymous said...

Nämen vad är det jag ser, mitt armband! Vad kul att du gillade dom och hoppas vi hörs av!