Wednesday, August 20, 2008

No more blondie


Äntligen har jag varit hos frissan och tagir bort den hemska utväxten jag har haft hela sommaren. Visst var det väl kul att prova på att vara blond ett tag men nu är jag nog ändå i mitt rätta element alltså. Inte blev väl mitt liv så jävla mycket roligare bara för att jag var blondin helt plötsligt. Nä vad skönt, då har vi slagit hål på den myten!

Ikväll packar jag väskan och imorrn bitti bär det av mot Mjölby. Calle kommer på fredag och jag har fasat för att ta bilen ner själv efter alla bärgningsincidenter men nu ska Helen o Johannes lifta med mig ner för de ska ändå till Linköping. Jag är så glad för det ifall det skulle hända nåt igen liksom.

På Lördag då jävlar säger jag bara! Då blir det drag i skogssjön för då är det dags för min o mina vänners 30-årsfest.

Puss på er

4 comments:

PunkPrincess said...

fiiiiiin du är i håret! jättefint verkligen, du passar nog bättre i brunt men allt klär ju en skönhet så du är fin i allt :)

puss & natti

Eva Braun said...

du e bra snäll du gumman:)

Du kan väl slå mig en pling efter ditt jobb imorrn så får vi prata lite.

puss

Anonymous said...

Å, men se där..där är min Eva. Min Eva=brunett:) Hoppas er fest blir bra, kram!

Anonymous said...

Fin du blev i håret gumman :) Hoppas festen blir lyckad! =) Kram kram /Madde