Thursday, November 13, 2008

Hej och hallå!

Nu bor jag äntligen i Sthlm igen som jag längtat efter så länge nu! Tiden går så fort och idag har jag gått och trott att det varit tisdag hela dan fast det är onsdag. Det var Calle som upplyste mig om det bara för nån timme sen. Jag har alltså ända sen i morse trott att det varit en helt annan veckodag. Fan vad stressad jag blev nu när jag insåg att det är torsdag och inte onsdag imorrn. Jag har faktiskt rätt mycket att plugga på till nästa vecka. Ska upp till Falun igen för 2 seminarier.
Förutom lite plugg här och där har jag fikat fikat och fikat och dessutom lekt lite hemmafru. Och jag måste säga att tiden faktiskt går jättefort när man e hemmafru. Man skulle ju kunna tro att dagarna kan kännas lite sega men nä då. Jag har haft saker inplanerade nästan varje dag sen jag kom hit. Jag har ju längtat efter att almanackan ska vara så där full igen. Fast av roliga saker och inte måstesaker. I Falun vet ni ju att det som bekant inte fanns ett jota att göra.

Orkar inte stå o köa imorrn för Comme des garcons kollektion för H&M imorrn bitti så jag tänkte vara smart att gå in nu vid 24 för att kolla nätkollektionen men det var jag o resten av sverige som tänkte samma sak. Helt omöjligt att komma in. Servern ligger nere av all trafik. Synd, tyckte koftan med prickar på såg söt ut..

puss

3 comments:

PunkPrincess said...

hej tjejen!

har ni fått internet?!
va skojigt

fy fan - börjar äntligen återhämta mig från min hemska kräksjuka.
det har varit hur jobbigt som helst :(

puss på dig!

Eva Braun said...

ja nu har vi äntligen kontakt med civilisationen igen:)
Skönt o höra att du börjar må bättre. Hade det där för några år sen och det var bland det värsta jag varit med om så jag förstår hur du känner dig.
Vi skippar festen i helgen. Vi har inte riktigt kommit i ordning ordentligt o så..
Vi måste ses snart!
PUSS

Anonymous said...

Hej gumman. Va kul att ni kommit på plats i sthlm äntligen.. Skoj att läsa bloggen igen. Kram på dig!