Sunday, November 16, 2008

Helgen

har varit lugn men skön. Förra veckan involverade rätt mycket vin så det var riktigt skönt med en myshelg. På fredagen var jag o Calle på bio och såg låt den rätte komma in. Jag tyckte den var helt fantastisk! Vacker, sorglig och väldigt välgjord. Efter bion promerade vi till söder och tog en öl med Petter, Linus o comp sen åkte vi hem. På lördagen var vi på stan hela dan. Jag har ju fortfarande inga pengar men jag unnade mig en t-shirtklänning från monki ändå.
Jag provade skinnjackan igen och mår ännu sämre än i förrgår. Varför köpte jag den inte när det var rabatt?! Calle försökte tvinga på mig att prova andra skinnjackor inne på NK för att visa att det finns andra snygga liknade jackor men allt jag provade såg ut som ingenting jämfört med min villhajacka.
På kvällen blev det taco, stjärnor på is och Ben & Jerry.

Idag blir det fixardag hemma på fridhemsgatan men först ska vi gå o fika på Vurma.

puss

1 comment:

PunkPrincess said...

aha - så det blev inget.
jag är uppbokad varenda jäkla lördag resten av november :(
nästa helg är jag bjuden på en fest hos en kille i vasastan och sen helgen därpå är det globen horse show...

ja, det vore trevligt. kanske käka och kolla idol på fredag om ni inte har något inplanerat?!

fy fan vad jobbigt med den där jackan... inte alls kul. men tiden läker alla sår säger dom...

har pluggångest :(
hatar det!
är så trött på skiten...

puss tjejen